Od wielu lat to klienci firmowi są filarem polskiego rynku motoryzacyjnego. Firmy są nabywcami 70% a nawet więcej wszystkich sprzedawanych w salonach w Polsce nowych samochodów. Jednocześnie, zdecydowana większość firm i przedsiębiorców (ok. 70%) finansuje nabywane przez siebie nowe samochody wynajmem długoterminowym lub leasingiem. Jest więc jasne, że jeśli polskie drogi mają się zapełnić elektrykami, do ich użytkowania i zakupu musimy przede wszystkim przekonać firmy.
Jak obecnie wygląda udział aut elektrycznych w wynajmie długoterminowym i leasingu? Czy ich popularność rośnie? Co najbardziej zachęca, a co zniechęca obecnie firmy do aut elektrycznych? Jakie działania podejmują firmy wynajmu długoterminowego i leasingowe, żeby przekonać swoich klientów do nabywania elektryków? Czy aktualna oferta uwzględnia jedynie finansowanie samochodów zeroemisyjnych, czy jest również skonstruowana w taki sposób, żeby ułatwiać i wspierać eksploatację aut elektrycznych na co dzień? Czy wynajem długoterminowy i leasing jako dominujące formy finansowania samochodów dla przedsiębiorców w Polsce będą w stanie spopularyzować elektryki w naszym kraju? Jaką rolę w wynajmie długoterminowym i leasingu odgrywa obecnie program dofinansowania aut elektrycznych „Mój Elektryk” i jak ocenia go branża wynajmu i leasingu?
Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas debaty „Samochody elektryczne w wynajmie i leasingu. Jak branża flotowa rozpędza rozwój parku samochodów elektrycznych w Polsce?” współrealizowanej z Polskim Związkiem Wynajmu i Leasingu Pojazdów (PZWLP), w której wezmą udział eksperci PZWLP, Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych (SKFS), a także BOŚ Bank, czyli operatora programu „Mój Elektryk”. Zapraszamy.