Program KNM

12-14/09/2022

Poniedziałek
12/09/2022
Wtorek
13/09/2022
Środa
14/09/2022

e-Mobility Media Awards

Wydarzenie specjalne
Data:
Godzina:
Sala:
Język:
12/09/202
20.00 – 20.30
Hala 1
Polski

II edycja Konkursu e-Mobility Media Awards wyłoni marki, prowadzące najskuteczniejsze kampanie informacyjno-promocyjne, edukacyjne oraz marketingowe na rzecz zeroemisyjnego transportu w Polsce oraz dziennikarzy, których materiały przyczyniały się popularyzacji i budowy wiedzy w zakresie samochodów elektrycznych.

Rzetelna informacja i edukacja są kluczowe dla rozwoju elektromobilności w Polsce. Media, dostarczając obiektywnej wiedzy, kształtują opinię publiczną w tym zakresie. Do nich, w głównej mierze, kierowany jest projekt e-Mobility Media Awards 2022. Oprócz dziennikarzy, w ramach konkursu wyróżnione zostaną także marki, które prowadzą najskuteczniejsze kampanie informacyjno-promocyjne, edukacyjne oraz marketingowe na rzecz zeroemisyjnego transportu w Polsce. Organizatorami Konkursu są Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Nagrody I edycji e-Mobility Media Awards wręczono na Gali, która odbyła się podczas ubiegłorocznego Kongresu Nowej Mobilności. Przyznano w sumie 16 wyróżnień – 8 na podstawie analizy medialnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów i kolejnych 8 na podstawie zgłoszeń dokonanych przez stronę internetową Elektomobilni.pl, które następnie oceniła Kapituła, składająca się z PSMM, PSPA i partnerów strategicznych kampanii Elektromobilni.pl.

Zwycięzców w kategoriach ilościowych wyłoniono na podstawie badania, ale także rzetelnej analizy mediów, która objęła ponad 1100 tytułów prasowych, 5 mln polskojęzycznych portali internetowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych.

Kluczowe zagadnienia

  • Najlepsze kampanie informacyjno-promocyjne w minionym roku
  • Media zaangażowane w promocję elektromobilności
  • Dziennikarze, którzy przyczyniający się do popularyzacji e-mobility w Polsce
Zapisz się do newslettera